راه‌اندازی کاروان قرآنی البرز در دهه فجر
کد خبر: 4197610
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

راه‌اندازی کاروان قرآنی البرز در دهه فجر

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از راه‌اندازی کاروان قرآنی در دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: این کاروان در امامزادگان شاخص و مساجد برنامه قرآنی اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سال گذشته کاروان قرآنی طی ایام دهه فجر در البرز به راه افتاد که بازخورد خوبی داشت و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کاروان از 11 بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: اعضای این کاروان قرآنی، قاریان و حافظان قرآن هستند که با حضور در مساجد و بقاع متبرکه شاخص استان جلسات قرآنی و محفل انس با قرآن برگزار می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت این کاروان قرآنی تا پایان ایام الله دهه فجر ادامه دارد، گفت: حضور در مراز شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های این کاروان قرآنی است.

اشرفی توضیح داد: یکی از اهداف راه‌اندازی کاروان قرآنی، مهجوریت‌زدایی از قرآن است و در این زمینه باید تلاش‌های منسجم و برنامه‌ریزی‌های بیشتری صورت پذیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: زمان برگزاری برنامه‌ کاروان‌های قرآنی اوقاف، طی ایام الله دهه فجر و هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha