معادلات دفاع مقدس با حضور مردم به نفع ایران بهم خورد
کد خبر: 4207134
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲

معادلات دفاع مقدس با حضور مردم به نفع ایران بهم خورد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به پای کار بودن مردم و لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور، گفت: معادلات استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با حضور مردم به نفع ایران بهم خورد و کشورمان در دفاع مقدس پیروز شد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، ششم فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به پای کار بودن مردم و لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور، گفت: معادلات استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با حضور مردم به نفع ایران به هم خورد و کشورمان در دفاع مقدس پیروز شد.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس حضور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، جهاد و بسیج محسوس بود اما آنچه جنگ را به نتیجه رساند حضور مردم بود چون اگر پشتوانه مردمی نبود جنگ با مشکل مواجه می شد.

آل‌هاشم، افزود: در دوران دفاع مقدس با حضور مردم و بسیج مردمی شکست رژیم بعث عراق که با حمایت کشورهای زیادی آغازگر جنگ شده بود فراهم شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد با فداکاری هایشان موفقیت در جنگ را رقم زدند که به تنهایی و در نبود مردم شدنی نبود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری، تاکید کرد: «جهش تولید با مشارکت مردم» شدنی است و تحقق بخشیدن بر منویات مقام معظم رهبری با حضور مردم ممکن می شود.

آل‌هاشم، همچنین با تاکید بر حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت شئون ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: فضای شهر تبریز باید فضای معنوی باشد و باید در شأن شهر تبریز رفتار شود و نباید با آبروی شهر در فضاسازی‌ها بازی کرد.

انتهای پیام
captcha