انتصاب رئیس حوزه هنری قزوین، به عنوان قائم‌مقام سازمان سینمایی سوره
کد خبر: 4210673
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

انتصاب رئیس حوزه هنری قزوین، به عنوان قائم‌مقام سازمان سینمایی سوره

با حکم رئیس سازمان سینمایی سوره، رئیس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی و مدیر مرکز مستند این سازمان شد.

محمدرضا امامقلی

به گزارش ایکنا از قزوین، حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره در حکمی «محمدرضا امامقلی» را به عنوان قائم مقام سازمان سینمایی و مدیر مرکز مستند سوره انتخاب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند آقای محمدرضا امامقلی؛

نظر به اهمیت راهبردی حوزه مستند و نیاز به ارتقا سازمانی آن و نیز با توجه به ضرورت تجمیع کلیه ظرفیت‌های مدیریتی سازمان سوره در این حوزه، پس از اخذ نظر مساعد و ابراز همراهی رئیس محترم حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور به موجب این حکم جنابعالی به عنوان قائم مقام سازمان سینمایی سوره در امور مستند منصوب می‌شوید.

همچنین از زحمات دو ساله آقای مهریزدان در مدیریت مرکز مستند سوره قدردانی می‌نمایم و ضمن آرزوی توفیق در راه‌اندازی دفتر تولید مستند و آغاز مسیر جدید مجاهدت ایشان به عنوان مستندساز، شما را به سمت سرپرست مرکز مستند سوره نیز منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و به پشتوانه تجارب ارزنده جنابعالی در تولید مستند و راه‌اندازی موفق مرکز رشد هنرهای تصویری قزوین در تحقق این مأموریت خطیر موفق باشید.

انتقال ستاد مدیریت مرکز مستند سوره از تهران به قزوین در جهت پیاده‌سازی متعالی راهبرد فراتهران در حوزه هنری و فعال کردن و سامان‌دهی امر مستند در استان‌های کشور با رعایت اقتضائات و ظرفیت‌های اختصاصی و توجه به زیست‌بوم هر استان از جمله انتظارات تحولی و رویکردهای جدید راهبری ابلاغ شده به قائم‌مقام جدید سازمان سینمایی سوره است.

بنا بر این خبر، محمدرضا امامقلی با حفظ سمت در حوزه هنری قزوین به این عنوان منصوب شده است.

انتهای پیام
captcha