همت کارگران، اساس و بنای توسعه کشور است
کد خبر: 4212432
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
امام جمعه کرمانشاه:

همت کارگران، اساس و بنای توسعه کشور است

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به نقش کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه، گفت: همت کارگران، اساس و بنای توسعه کشور در همه عرصه‌هاست که با تلاش و پشتکار در پی آبادانی هستند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به نقش مهم کارگران در توسعه کشور با تبریک یازدهم اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: همت کارگران، اساس و بنای توسعه کشور در همه عرصه‌هاست که با تلاش و پشتکار در پی آبادانی هستند.

وی افزود: بدون شک مسیر پیشرفت و تعالی کشور با حضور کارگران و تلاش مؤثر آنان پیش خواهد رفت و با وجود سنگ‌اندازی‌های دشمن در عرصه اقتصادی، چرخ‌های صنعت این کشور به همت کارگران پرتلاش در حرکت است.

امام جمعه کرمانشاه با یادآوری ۱۲ اردیبهشت و روز معلم، گفت: این روز را به تمامی زحمت‌کشان این عرصه تبریک می‌گویم و از معلمان و فرهنگیان می‌خواهم در کنار تعلیم به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام غفوری با یادآوری روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، افزود: پهلوانی یعنی فرهنگ انسانیت و این فرهنگ الگویی ارزشمند برای جوانان و نوجوانان است که باید آن را پاس بداریم.

امام جمعه کرمانشاه به سفر رئیس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا نیز اشاره و اظهار کرد: این سفر‌ها پس از عملیات «وعده صادق» انجام گرفت که در عرصه بین‌المللی مهم است.

وی یادآور شد: تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و امنیتی طی سفر‌های اخیر منعقد شده که بیانگر اولویت‌های ما در مبادلات اقتصادی با کشور‌های همسایه با توجه به اشتراکات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی است.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان درگذشت ماموستا فخری، امام جمعه شهر جوانرود را به مردم اهل‌سنت استان کرمانشاه تسلیت گفت.

انتهای پیام
captcha