لزوم رسیدن به عزت، فراگیری عبرت‌های عاشورا است
کد خبر: 1317277
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

لزوم رسیدن به عزت، فراگیری عبرت‌های عاشورا است

گروه اجتماعی:یک مدرس قرآن در جزیره قشم با اشاره به اینکه امام حسین (ع) نماد استقامت و ایثار است، گفت: امروز برای رسیدن به سعادت و عزت باید به درس‌ها و عبرت های عاشورا و قیام اباعبدالله(ع)خوب توجه کنیم.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن)ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام سجاد بازماندگان،  مدرس قرآن  ظهر امروز 21آبان در دبستان پسرانه رازی روستای طولای قشم اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت امام حسین (ع) در مقابل دشمنان نماد ایثار و از خودگذشتگی است.

وی در ادامه بیان کرد: یاران امام حسین در کربلا مدرسه ای را برای عالم خلق کردند که تا پایان عمر دنیا همه انسان های آزاده از آن درس می‌گیرند.

این مدرس قرآن با بیان اینکه کربلا درس ایثار و از خودگذشتگی است و امروز برای رسیدن به سعادت و عزت باید به درس‌های آن توجه کنیم، گفت: آشنایی با قرآن و اهل بیت و حضور در مجالس عزاداری می‌تواند انسان را به سعادت برساند.

بازماندگان با اشاره به ایثار و گذشت حضرت عباس(ع) در میدان کربلا افزود: حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کربلا با وجود تشنگی آب نخورد و با لب تشنه به شهادت رسید و امروز درس ایثار و شجاعت را از این بزرگان باید آموخت.

captcha