برگزاری دوره آموزشی تفسیر آیات قرآن کریم ویژه کارکنان اوقاف تهران
کد خبر: 1415011
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

برگزاری دوره آموزشی تفسیر آیات قرآن کریم ویژه کارکنان اوقاف تهران

خبرنگاران افتخاری/ نسرین خانی: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از برگزاری آزمون تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره‌کل خبر داد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدمهدی شرفی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: آزمون تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم ویژه کارکنان اوقاف با هدف آشنایی فراگیران با معارف قرآنی و تشریح و بهره‌گیری از بعد اخلاقی آیات برگزیده برگزار می‌شود.



وی در ادامه سخنان خود افزود: کلیه مدیران و کارکنان رسمی و قرادادی استان تهران که تا کنون دوره مذکور را طی نکرده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.



شرفی گفت: این آزمون به‌صورت غیر حضوری و از کتاب تفسیر آیات برگزیده است و برای شرکت‌کنندگان در این آزمون غیر حضوری گواهینامه ضمن خدمت به ارزش 28 ساعت آموزشی اعطا خواهد شد.



معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران یادآور شد: این آزمون روز چهارشنبه، چهارم تیرماه سال جاری از ساعت 11 در جوار آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده‌خاتون(س) برگزار خواهد شد.

captcha