مرحله پایانی طرح «معراج» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 1457038
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
همزمان با دهه ولایت؛

مرحله پایانی طرح «معراج» در شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مرحله پایانی دوره آموزشی تربیت مربی و محقق نماز با عنوان طرح معراج در ایام دهه ولایت در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 12 مهر در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله پایانی دوره آموزشی تربیت مربی و محقق نماز با عنوان طرح معراج در ایام دهه ولایت در شیراز خبر داد.
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت مربی و محقق در زمینه نماز و آشنایی بیشتر طلاب با معارف نماز و تسلط بر شیوه‌های کاربردی انتقال مفاهیم این فریضه الهی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام سقاچی گفت: در این دوره آموزشی که از نیمه نخست امسال آغاز و به‌مدت 120 ساعت به‌طول انجامید یکصد نفر از طلابی که سطح دو حوزه را به پایان رسانده‌اند، زیر نظر اساتید خبره مرکز تخصصی نماز قم با آیات و روایات و اسرار نماز، راه‌های تکمیل نماز، شیوه‌های دعوت به نماز، روش کلاسداری و‌ تدریس و پرسش و پاسخ، خانواده و نماز و کارورزی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از برگزاری نشست‌های پایانی این طرح در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 16 و 17 مهر جاری خبر داد و افزود: در این نشست که با حضور مدیر و معاون مرکز تخصصی نماز قم برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان علاوه بر حضور در آزمون کتبی، به ارائه محتوای نماز ویژه مخاطبان می‌پردازند.
وی گفت:‌ به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی، گواهی پایان دوره اعطا و آنان می‌توانند در اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در سطح استان همکاری کنند.

captcha