محبت شنیداری و دیداری تأثیر بسیاری در تربیت فرزند دارد
کد خبر: 1474116
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

محبت شنیداری و دیداری تأثیر بسیاری در تربیت فرزند دارد

گروه اجتماعی: مدرس حوزه علمیه اهواز گفت: محبت شنیداری، دیداری و عملی همانند همراهی رفتن به مسجد، پارک و مکان‌های ورزشی از جمله راهکارهای تربیتی برای فرزندان است که تاثیرات بسیاری را در تربیت خواهند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، دهمین همایش تربیت دینی فرزندان در قالب طرح معراج با حضور اولیای دانش‌آموزان به میزبانی دبیرستان دخترانه مهر صبح امروز 26 آبان برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام زرشناس مدرس حوزه علمیه اهواز با توجه به امر مهم تربیت فرزندان گفت: تعلیم و تربیت دو رکن اساسی هستند که خانواده‌ها باید به چگونگی اجرای آن توجه کنند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم تنها گفتن و بر زبان جاری کردن کفایت نمی‌کند بلکه باید ارتباط صمیمی و شناخت را نیز مد نظر قرار داد تا علم و عمل همراه شود.

مدرس حوزه علمیه اهواز در ادامه به اثربخشی محبت در تربیت پرداخت گفت: محبت شنیداری، دیداری و عملی همانند همراهی به مسجد، پارک و مکان‌های ورزشی را از جمله راهکارهای تربیتی برای فرزندان است که تاثیرات بسیاری را در تربیت خواهند.

بر اساس این گزارش می‌افزاید در پایان جلسه حجت‌الاسلام زرشناس پاسخگوی سوالات اولیای محترم دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، تربیت دینی و مسائل و مشکلات روز فرزندان بود.

captcha