پايان پرمخاطب برای برنامه سحرگاهی «سحر نورانی» شبكه سحر
کد خبر: 1591278
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۸

پايان پرمخاطب برای برنامه سحرگاهی «سحر نورانی» شبكه سحر

گروه هنر: «سحر نورانی» ويژه برنامه‌ سحرهای ماه رمضان از سيمای آذری شبكه جهانی سحر در جمهوری آذربايجان با استقبال مخاطبان مواجه‌شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی شبكه جهانی سحر، استقبال گسترده بينندگان از برنامه «سحر نورانی» كه در ابتدا قرار بود با نام «ماه الهی» ارايه شود، طی پخش آن به حدی بود كه خطوط ارتباطی برنامه در تمام مدت مشغول دريافت تماس يا پيام‌های كوتاه تلفنی مخاطبان از شهرهای مختلف جمهوری آذربايجان بود.
«سحر نورانی» ويژه برنامه‌ زنده‌ای بود كه به تهيه‌كنندگی «احمدرضا كريمی» و دستياری «سياوش اصغرزاده» و اجرای «عبدالله بحرالعلومی» سحرهای ماه رمضان از سيمای آذری شبكه جهانی سحر در جمهوری آذربايجان پخش می‌شد.
اين برنامه با توجه به تجربه سال گذشته سيمای آذری در پخش برنامه ويژه سحری، امسال نيز همانند سال پيش توانست جايگاه اين رسانه را در ميان بينندگان آذری‌زبان خود در آسيای ميانه و قفقاز به خصوص جمهوری آذربايجان و حتی آذری‌های پراكنده در سراسر اروپا ارتقا بخشد.
اين برنامه ساعت 4 الی 5 بامداد به وقت تهران پخش می‌شد و شامل بخش‌های متنوعی نظير دعا و مناجات، مسابقه پيام‌كوتاه قرآنی به همراه معرفی سوره‌های قرآن‌كريم، تواشيح، اجرای زنده مداحی توسط مداحان مطرح آذری، ارتباط تلفنی مخاطبان و استوديوی پخش برنامه و نيز بخش كارشناسی و پاسخ به سوالات فقهی بود.
برنامه‌های سيمای آذری شبكه سحر به لحاظ پرداخت عمقی به معارف اهل‌بيت(ع) و بررسی مسايل روز جمهوری آذربايجان از اقبال خوبی در ميان مردم اين كشور برخوردار است.
اين سيما با 5 ساعت پخش روزانه بيشترين سهم از 19 ساعت زمان پخش شبانه‌روزی شبكه جهانی سحر كه به 6 زبان برنامه پخش می‌كند را به خود اختصاص داده‌است.
captcha