روزانه 7 هزار زائر از منطقه طلائيه بازديد می‌كنند
کد خبر: 1895839
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۳

روزانه 7 هزار زائر از منطقه طلائيه بازديد می‌كنند

گروه حماسه و ايثار: معاون پشتيبانی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان از بازيد روزانه 7 هزار نفر در قالب كاروان‌های راهيان نور از يادمان «طلائيه» خبر داد.

سرهنگ پاسدار «عليرضا هاتف»، معاون پشتيبانی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرْآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، با بيان اين مطلب عنوان كرد: ‌طی روزهای گذشته روزانه بيش از شش هزار نفر از يادمان «فكه» و شش تا هفت هزار نفر از يادمان «طلائيه» بازديد كرده‌اند كه اين آمار در روزهای اوليه حضور كاروان‌های راهيان نور در استان خوزستان حائز اهميت است.
وی ادامه داد: تا روز جمعه گذشته نيز بيش از 300 هزار نفر در يادمان‌های دفاع مقدس خوزستان حضور يافتند.
وی افزود: در تأمين زيرساخت‌های مورد نياز برای حضور در يادمان‌های دفاع مقدس خوزستان، هماهنگی‌های مناسبی انجام شده كه باعث خدمت‌رسانی بهتر به زائران اين مناطق می‌شود.
معاون پشتيبانی سپاه ولی‌عصر(عج)، تأكيد كرد: تمام امكانات لازم برای ايجاد رفاه در يادمان‌ها برای حضور كاروان‌های راهيان نور فراهم شده و خدمت‌رسانی مطلوب به كاروان‌ها در سال گذشته باعث شده تا حضور زائران در سال ‌جاری بيش از پيش باشد.
هاتف گفت: برگزاری مراسم زيارت عاشورا و دعای كميل، اقامه نماز ظهر و عصر، مداحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، از برنامه‌های در نظر گرفته شده در اين يادمان‌ها است.
وی خاطرنشان كرد: در سال گذشته بيش از پنج ميليون نفر از يادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان بازديد كرده‌اند كه پيش‌بينی‌ها برای سال‌ جاری بيش از دو ميليون نفر خواهد بود.
captcha