بيش از 758 هزار زائر از يادمان فكه ديدن كردند
کد خبر: 2098775
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

بيش از 758 هزار زائر از يادمان فكه ديدن كردند

گروه حماسه و ايثار: مسئول يادمان فكه از اسقبال بسيار مطلوب زائران كاروان‌های راهيان نور از اين يادمان و حضور بيش از 758 هزار نفر تا 5 فروردين‌ماه جاری تاكيد كرد.

«عباس عبيداوی»، مسئول يادمان فكه، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، اظهار كرد: از تاريخ 4 بهمن‌ماه سال 89 تا 5 فروردين سال 90، 758 هزار و 465 زائر در قالب 2هزار و 153 كاروان زيارتی از اين يادمان ديدن كردند.
وی افزود: اين تعداد زائر نسبت به سال گذشته در اين يادمان از افزايش سه برابری برخوردار بوده است.
عبيداوی ادامه داد: خوشبختانه در يادمان فكه برنامه‌های فرهنگی متنوعی از جمله توزيع بروشورهای تشريح عمليات والفجر مقدماتی و يادمان فكه، اجرای مراسم سخنرانی و الصاق برچسب تصوير مقام معظم رهبری بر روی اتومبيل‌های زائران صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.
وی بيان كرد: با توجه به استقبال مطلوبی كه از سوی مردم طی روزهای گذشته صورت گرفته است انتظار می‌رود تا 21 فروردين‌ماه جاری نسبت دوبرابری حضور زائران را در اين يادمان داشته باشيم.
عبيداوی تصريح كرد: برای هر چه غنی‌تر شدن فضای فرهنگی اين يادمان از 15 بهمن‌ماه نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگی و دفاع مقدس با بيش از 700 عنوان كتاب در فضای داخلی اين يادمان راه‌اندازی شده است و تا 15 فروردين‌ماه جاری ادامه خواهد داشت. كتب ارائه شده در اين نمايشگاه از تخفيف 40 درصدی برخوردار است.
captcha