«سحر آنلاين»؛ انعكاس ظرفيت‌های فضای اينترنت برای بيان دغدغه‌های جهان اسلام
کد خبر: 2241959
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴

«سحر آنلاين»؛ انعكاس ظرفيت‌های فضای اينترنت برای بيان دغدغه‌های جهان اسلام

گروه هنر: «سحر آنلاين» موضوعات داغ وجذاب مربوط به جهان اسلام در فضای اينترنت را برای بينندگان سيمای انگليسی شبكه سحر انعكاس می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، بيداری اسلامی، حجاب، موسيقی، رخدادها و تحولات خاورميانه، ويكی ليكس و پشت پرده‌های آن، تروريسم دولتی رژيم صهيونيستی، طرح اسلام هراسی غرب برای تضعيف مسلمانان و ... موضوعاتی از اين دست كه در شبكه‌های اجتماعی مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و جوانان مسلمان نيز دست به استفاده از اين ظرفيت برای عرضه و تبليغ هنر و انديشه‌های ناب اسلامی به جهانيان زده‌اند، نقطه تمركز اصلی اين برنامه را تشكيل می‌دهند.
«سحر آنلاين» را كه يكشنبه هر هفته، ساعت 24 به وقت تهران روی آنتن سيمای انگليسی شبكه سحر است، محمد طيب و آرام صراف تهيه می‌كنند.
اين برنامه با اجرای عليرضا ارفع پخش می‌شود و علاوه بر اينكه بينندگان شبكه چهارم سيما نيز به واسطه پخش برنامه‌های شبكه سحر از كانال شبكه چهارم سيما در ساعات بامدادی می‌توانند بيننده اين برنامه باشند، سايت برنامه نيز به آدرس saharonline.com به موضوعات طرح شده در برنامه، ويدئوهای مربوطه و مطالب متنوعی در مورد جهان اسلام در فضای مجازی اختصاص يافته است.
برنامه «سحر آنلاين» كه در سری جديد خود به صورت زنده و مستقيم از استوديوی پخش كانال 2 شبكه سحر ارائه می‌شود، ويدئوهای جذاب كاربران فعال فضای مجازی در شبكه های اجتماعی اينترنتی را جمع آوری و پخش می‌كند و در ارتباط تصويری زنده از طريق اينترنت با يكی از فعالان فضای مجازی مورد بررسی قرار می‌دهد.
اين برنامه تعدادی ويدئوی اختصاصی و مصاحبه‌های اختصاصی در مورد موضوعات جهان اسلام نيز دارد كه در خلال بخش‌های مختلف به پخش می‌رساند.
captcha