افزودن ۲ رشته اذان و مداحی به آموزش‌های دارالقرآن خاتم‌الانبیا
کد خبر: 2852742
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

افزودن ۲ رشته اذان و مداحی به آموزش‌های دارالقرآن خاتم‌الانبیا

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیا‌ دزفول گفت: کلاس‌های روخوانی، روانخوانی‌، مداحی و اذان ویژه پسران در این دارالقرآن در ترم جدید آموزش داده می‌شوند.

علیرضا اسفنده، مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیاء شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز دور جدید کلاس‌های روخوانی و روانخوانی این دارالقرآن خبر داد.

وی با بیان اینکه علاوه بر کلاس‌های روخوانی و روانخوانی کلاس‌ها، مداحی و اذان ویژه پسران در این دارالقرآن در ترم جدید آموزش داده می‌شوند، گفت: محسن نظری و محمد اسفنده رشته مداحی و اذان را در این دارالقرآن آموزش خواهند داد.

مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیا‌ شهرستان دزفول با بیان اینکه محسن کوچک، رضا ولایتی و علی رجبی دانش‌آموزان پسر را در این دارالقرآن آموزش می‌دهند، افزود: فاطمه تختانی، اعظم ایمان‌زاده، سمیه طالبی و فاطمه پژوهیده دانش‌آموزان دختر این دارالقرآن را آموزش می‌‌دهند.

اسفنده با بیان اینکه روزهای زوج ویژه دانش‌آموزان پسر و روزهای فرد ویژه دانش‌آموزان دختر کلاس‌ها برگزار می‌شوند، گفت: بیش از 2 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع تحصیلی ابتدایی در این دارالقرآن آموزش‌های قرآنی را فرا‌می‌گیرند.

captcha