تجلیل از خبرگزاری ایکنای خوزستان در مراسم اختتامیه مدهامتان
کد خبر: 2882478
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

تجلیل از خبرگزاری ایکنای خوزستان در مراسم اختتامیه مدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی: خبرگزاری ایکنای خوزستان برای خدمات قرآنی خود در استان در آئین اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در مراسم  اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان که امروز، 3 اسفند در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی برگزار شد از جلیل بیت‌مشعل، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به‌عنوان خادم قرآن استان خوزستان تقدیر شد.

در لوح تقدیر آمده است؛
تکریم شخصیت‌هایی که عاشقانه وجود خویش را وقف بر آستان مقدس قرآن کریم نموده‌اند، تأسّی به سنّت الهی در ترفیع مقام خادمان و عاملان به این کتاب الهی است.
تردیدی نیست که معارف قرآن کریم، این اقیانوس بیکران فیض الهی که سرچشمه همه علوم اولین و آخرین به شمار می‌رود از رهگذر جهد انسان‌هایی بر تارک جهان، پرتوافشانی می‌کند که انس با حبل‌الله المتین را پیشه اصلی خود قرار داده‌اند.

اینک که به لطف خداوند متعال و در سایه همتی والا در خدمت؛ به اهالی قرآن تلاش خستگی‌ناپذیر داشته‌اید و خدمات ارزنده‌ای را بجا آورده‌اید، در آمیزه‌ای از توقیر و احترام، تلاش ارزشمند جنابعالی را ارج نهاده و به عنوان سپاسگزاری، مراتب تقدیر و تشکر خود را تقدیم می‌نماییم.

طول عمر با عزت و داوم توفیق جنابعالی در سایه عمل به فرامین کتاب‌الله را از درگاه حضرت باری‌تعالی مسئلت داریم.

حمیدرضا سلیمانی
مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور

محمدرضا حشمتی
معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همچنین فرج‌الله خبیر، معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان، عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حسن مدنیان، مدیر موقوفه فرهنگی مذهبی مدنیان اهواز، شجاع زویدات استاد و حافظ کل قرآن کریم، سید‌حسن موسوی داور و پیشکسوت قرآن، مریم کوکبی مدیر مؤسسه قرآنی حضرت مریم(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین پیمان علی‌نژاد، مدیر عامل شبکه جهانی الاهواز و خبرگزاری رسای خوزستان و علی بلاسم مدیر قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان به‌عنوان خادمان قرآنی استان خوزستان معرفی و تقدیر شدند.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان از 30 بهمن تا 3 اسفند به میزبانی خوزستان برگزار شد.

captcha