برگزاری جلسات صوت و لحن و حفظ در دزفول
کد خبر: 3304812
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

برگزاری جلسات صوت و لحن و حفظ در دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسات آموزشی صوت و لحن و حفظ قرآن کریم در دارالقرآن خاتم‌الانبیاء شهرستان دزفول در حال برگزاری است.

علیرضا اسنفده مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیاء شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، بیان کرد: جلسات آموزشی صوت و لحن و حفظ قرآن کریم در سال‌های گذشته به صورت غیررسمی و پراکنده برگزار می‌شد اما اکنون توانسته‌ایم این جلسات را به صورت ثابت سه‌شنبه هر هفته برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه این جلسات ویژه آقایان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حال برگزاری است، گفت: 30 قرآن‌آموز و گاهی بیشتر ضمن حضور در این جلسات با قرائت آیات قرآن به برطرف کردن اشکالات صوت و لحن و حفظ می‌پردازند.

اسفنده در ادامه از آغاز ثبت‌نام در کلاس‌های تابستانه دارالقرآن خاتم‌الانبیاء از 2 خرداد خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان دختر و پسر تا 10 خرداد فرصت ثبت‌نام در کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و اذان همچنین کلاس‌های خط و نقاشی را دارند.

مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیاء شهرستان دزفول عنوان کرد: برای بیش از 300 قرآن‌آموز دوره‌های زمستانه در رشته‌های مختلف گواهی‌نامه صادر شده است. در رشته حفظ 70 گواهی‌نامه پایان دوره صادر شده است که شامل حفظ اجزاء 1 تا 7 می‌شود.

captcha