آغاز کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در دزفول
کد خبر: 3447803
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز؛

آغاز کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات قرآن دانش‌آموزی ویژه ۳۰۰ دانش‌آموز در شهرستان دزفول از هفته جاری آغاز شده و به تدریج ادامه می‌یابد.

علیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن دانش‌آموزی برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی از هفته جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی دانش‌آموزان در همه رشته‌های مسابقات قرآن در دست پیگیری و مورد هدف است، افزود: در حال حاضر و برای گام نخست 42 دانش‌آموز دختر و پسر در رشته قرائت قرآن کریم به منظور فراگیری آموزش‌های لازم به این کارگاه‌ها فراخوان داده شده‌اند. در این طرح آماده‌سازی، برای آموزش قرآنی 270 تا 300 دانش آموز برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

اسفنده با بیان اینکه این دانش‌آموزان در دوره‌های اول و دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند، گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز، انس بیشتر و ارتباط مستمر دانش آموزان با معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) است.

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان دزفول بیان کرد: دانش‌آموزان دارنده رتبه‌های برتر در مسابقات سال‌های گذشته و همه دانش‌آموزانی که دارای استعداد قرآنی هستند در این کارگاه‌ها شرکت خواهند داشت.

یادآور می‌شود، تدریس کارگاه‌های آموزشی قرائت قرآن کریم را علیرضا اسفنده بر عهده خواهد داشت.

captcha