دفاع دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز از پايان‌نامه‌هاي قرآني
کد خبر: 3464493
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

دفاع دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز از پايان‌نامه‌هاي قرآني

گروه اندیشه: دانشجويان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز از پايان‌نامه‌هاي قرآنی خود دفاع می‌كنند.

الهام ارزانی، کارشناس پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با  خبرگزاري بين المللي قرآن(ايكنا) از خوزستان اظهار کرد: دو پایان‌نامه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی این دانشگاه دفاع می‌شود.

وی بیان کرد: سکنیه سواعد دانشجوی رشته فقه و حقوق اسلامی نیز 19 دی‌ماه پایان‌نامه «بررسی فقهی حقوقی خسارت معنوی و شیوه‌های جبران آن» را دفاع می‌کند.

ارزاني افزود: خسرونشان راهنما، عبدالرضا رضایی‌راد مشاور تدوین این پایان‌نامه بوده است. عبدالحسین آل‌طه و محمدحسین گنجی داوری این نشست علمی را بر عهده خواهد داشت. عباس یدالهی نیز نظارت این جلسه را بر عهده دارد.

 کارشناس پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ندا مروانی از پایان‌نامه خود با موضوع «شرح و ترجمه کتاب مدایح نبوی از نبهانیه» در 3 بهمن دفاع خواهد کرد.

ارزانی افزود: این دانشجو در رشته زبان و ادبیات عرب مشغول به تحصیل است. این دفاعیه با راهنمایی محمود شکیب انصاری، مشاوره حسن دادخواه تهرانی و داوری محمود آبدانان و خیریه عچرش همراه است. ناظر این جلسه علمی عباس یدالهی خواهد بود.
captcha