راه‌اندازی دوره پیش دبستانی در جامعةالقرآن خرمشهر
کد خبر: 3523202
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

راه‌اندازی دوره پیش دبستانی در جامعةالقرآن خرمشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: جامعة‌القرآن خرمشهر از مهرماه امسال نخستین دوره پیش دبستانی خود را برگزار می‌کند.

شهناز شاهی، مدیر جامعة‌القرآن خرمشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اعلام کرد: برای اولین بار طرح پیش‌دبستانی در این جامعةالقرآن اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی در این دوره آغاز شده است، گفت: نونهالانی که شرایط سنی شرکت در این طرح را دارند، علاوه بر فراگیری کتب پیش‌دبستانی، دوره آموزش تخصصی قرآن را نیز می‌‌گذرانند.

شاهی با بیان اینکه این دوره از مهرماه آغاز می‌شود، افزود: مربیان پیش‌دبستانی حافظ کل قرآن هستند و دوره‌های آموزشی حرکات اشاره، حروف و روانخوانی و فصیح‌خوانی را گذرانده‌اند.

مدیر جامعه القرآن خرمشهر همچنین از اجرای طرح آزاد حفظ جزء 30 قرآن کریم برای اولیاء قرآن آموزان خبر داد و گفت: این دوره به درخواست اولیاء برگزار شده و از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

شاهی اظهار کرد: این دوره مانند دوره‌های جامعه‌القرآن به صورت ترمی برگزار نمی‌شود و مدت محدودی( یک ماه و نیم) برای آن تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این دوره برای اولین بار است که در جامعه‌القرآن برگزار شده است؛ گفت: آزمون ارزیابی شرکت کنندگان این دوره 18 شهریوماه برگزار خواهد شد. به درخواست قرآن آموزان این دوره، پس از اتمام حفظ جزء 30 قرآن، حفظ سوره بقره آغاز می‌شود.

captcha