محفل انس با قرآن در خرمشهر برگزار شد
کد خبر: 3526624
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

محفل انس با قرآن در خرمشهر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن روز گذشته، 8 شهریورماه در سالن اجتماعات اداره اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد.

شهناز شاهی، مدیر جامعةالقرآن خرمشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اعلام کرد: روز گذشته 8 شهریورماه محفل انس با قرآن با حضور قرآن آموزان، فعالان، مدیران مؤسسات قرآنی آبادان و خرمشهر در این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: اجرای برنامه حاملان قرآن، تلاوت شاهین خزلی، اجرای گروه تواشیح نورالزهرا، دکلمه‌خوانی با موضوع امام زمان(عج) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) از برنامه‌های آغازین این محفل قرآنی بودند.

شاهی افزود: همچنین در این محفل محمدحسین حلبوشی به اجرای برنامه حفظ موضوعی و در ادامه شاهین خزلی به اجرای ابتهال پرداخت. سخنرانی نعمت‌زاده معاون امور فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند از دیگز برنامه‌های این محفل بود. وی درباره جایگاه قرآن کریم با استناد به آیات و روایات سخن گفت.

مدیر جامعه‌القرآن خرمشهر ادامه داد: در بخشی از این محفل سخنانی از مقام معظم رهبری پخش شد و از برگزارکنندگان این برنامه تقدیر شد. علاوه بر این از سه نوجوان نخبه قرآنی؛ فاطمه مرزوک، فائزه بارزی و ناهید عموری نیز تجلیل شد.

یادآور می‌شود؛ این محفل انس با قرآن با همکاری منطقه آزاد اروند، جامعه القرآن خرمشهر، اداره اتاق بازرگانی و مجمع قرآنی خرمشهر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این شهرستان برگزار شد.

captcha