اهواز پایگاه تبلیغ و ولایت اهل‌بیت(ع) در سطح منطقه است
کد خبر: 3530949
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
نشست خبری همایش بین‌المللی ولایت/3

اهواز پایگاه تبلیغ و ولایت اهل‌بیت(ع) در سطح منطقه است

گروه اندیشه: مدیر شبکه جهانی الاهواز با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی ولایت در اهواز گفت: اهواز به عنوان پایگاه تبلیغ و ولایت اهل‌بیت(ع) در سطح منطقه مطرح است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز در نشست خبری چهارمین همایش بین‌المللی ولایت که روز گذشته 27 شهریورماه برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه ولایت و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار کرد: ان شاءالله بتوانیم در این ایام که منسوب به مولا امیرالمؤمنین(ع) است وظیفه شیعه بودن خود را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دشمنان اهل‌بیت(ع) در زمان حساس امروز با تمام قدرت و ظرفیت به میدان آمده و تفکر بنی‌امیه و وهابی تمام قد دشمنی خود را با اهل‌بیت(ع) به صحنه آورده است. تکفیریون امروز با حمایت مستقیم آل‌سعود، صریح و بدون نقاب در حالی که از سوی نظام سلطه حمایت می‌شوند به میدان آمده که مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت(ع) را از ما بگیرند. لذا تبلیغات گسترده ای در سطح رسانه برای شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی انجام می‌دهند.

علی‌نژاد بیان تأکید بر اینکه ما وظیفه داریم کارمان را به نحواحسن انجام دهیم، گفت: ما در مقابل خون شهدا که این شجره را آبیاری کردند تا امروز به دست ما برسد مسئولیت شرعی داریم. نباید در ایام غدیر بیکار بنشینیم؛ چرا باید در مقابل ادعای گرایش مردم اهواز به فرقه‌های باطل ساکت باشیم؟ ما باید با صدای بلند فریاد بزنیم که ما اهوازی‌ها و مردم خوزستان این افتخار را داریم که شهرمان دروازه ورود ولایت به کشور است. اینجا کربلای ایران و جای جای آن قابل افتخار است.

مدیر شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه خوزستان استانی توانمند است، افزود: شبکه جهانی الاهواز در منطقه می‌درخشد و امروزه پیام‌های این شبکه و تأثیر آن در کشورهای همجوار مشاهده می‌شود. همایش بین‌المللی ولایت نه تنها برای مردم کشور ما بلکه برای جهان پیام‌هایی خواهد داشت؛ اهواز ما به عنوان پایگاه تبلیغ و ولایت اهل‌بیت(ع) در سطح منطقه است. ما از اهواز می‌خواهیم دروازه نشر معارف اهل‌بیت(ع) بسازیم.

وی در ادامه از دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و شهرداری اهواز و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری این همایش بین‌المللی قدردانی کرد و گفت: آیت الله قزوینی، سرلشکر محسن رضایی، هیأت‌هایی از عتبات عالیات عراق، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و بزرگانی از مستبصرین جهان اسلام در این همایش حضور خواهند یافت.

علی‌نژاد در پایان اعلام کرد: پنج شبکه جهانی به صورت زنده چهارمین همایش بین‌المللی ولایت را پوشش خواهند داد.

همچنین امیر آهن‌‎جان معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری اهواز در این نشست گفت: چهارمین همایش بین‌المللی ولایت یکم مهر در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت دهه ولایت گفت: آذین بندی سطح شهر اهواز از شب عید قربان، برگزاری ۸ جشن با عنوان «طلوع امامت» در 8 نقطه اهواز و برگزاری جشن‌ها مشارکتی با ۸۲ مسجد اهواز از جمله این برنامه‌ها هستند.

captcha