برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی امر به معروف در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 3536774
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی امر به معروف در پدافند هوایی اراک

گروه اجتماعی: همزمان با دهه اول محرم مسابقه مقاله‌نویسی با محور امر به معروف و نهی از منکر و مسابقه کتابخوانی با موضوع عبرت‌های عاشورا در یگان هوایی اراک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌محمد روشندل، مسئول عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر(ع) اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: این مرکز آموزشی برنامه‌های خود را در دهه اول محرم با غباروبی حسینیه، اجرای مراسم سخنرانی و عزاداری در یگان آموزشی آغاز کرد.
وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محور عبرت‌های عاشورا ویژه کارکنان پایور و سربازان وظیفه خبر داد و افزود: علاقه‌مندان جهت حضور در این مسابقه تا پنج‌شنبه، 22 مهرماه فرصت دارند کتاب مورد نظر را مطالعه و در مسابقه شرکت نمایند.
حجت‌الاسلام روشندل برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های این یگان آموزشی خواند و تصریح کرد: این مسابقه نیز جهت رشد علمی کارکنان پایور و سربازان وظیفه در دهه اول محرم برگزار شد که با بررسی مقاله‌ها و اعلام نتایج به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب یک روزه از جمله برنامه‌های یگان آموزشی حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی اراک در دهه اول محرم بود در این نمایشگاه 300 کتاب با محور قرآن و دفاع مقدس در اختیار کارکنان و سربازان قرار گرفت.
captcha