شرکت 1515 نفر در آزمون سراسری قرآن اهواز
کد خبر: 3544770
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

شرکت 1515 نفر در آزمون سراسری قرآن اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون سراسری قرآن و عترت اهواز فردا در دو نوبت ویژه رشته‌های حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء ۱، سه جزء اول، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن و نوبت دوم ویژه رشته مفاهیم و تدبر قرآن با حضور به ترتیب 472 و 1043 نفر برگزار می‌شود.

مریم عباسی‌دوست، مدیر مؤسسه اهل‌البیت(ع) اهواز و مجری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت اهواز فردا در دو نوبت ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ ویژه رشته‌های حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء ۱، سه جزء اول، ۵ جزء، ۱۰ جزء،۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و نوبت دوم در ساعت ۱۰:۳۰ ویژه رشته مفاهیم و تدبر قرآن با حضور به ترتیب 472 و 1043 نفر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: روز گذشته جلسه توجیهی مراقبان آزمون سراسری به همراه شرح وظایف آن‌ها و اعطای کارت شناسایی در محل برگزاری آزمون برگزار شد و 50 مراقب در آزمون حضور دارند که از این تعداد 12 نفر کارشناس رشته‌های مختلف مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و حفظ هستند.

عباسی‌دوست با بیان اینکه شهرهای ویس، شیبان و ملاثانی نیز زیرمجموعه حوزه امتحانی اهواز به شمار می‌روند، گفت: به منظور آسانی در رفت و آمد شرکت‌کنندگان در آزمون یکی از مدارس ویس با همکاری امام جمعه این شهر برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

مدیر مؤسسه اهل‌البیت(ع) اهواز ادامه داد: از تعداد شرکت‌کنندگان در حوزه آزمون اهواز 145 نفر زیر 12 سال هستند که آزمون آنها به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون از مؤسسات قرآنی تبیان، خادمان وحی، فدک، شهدای بهمنی، جامعه‌القرآن الکریم، جامعه‌النور آ‌ل‌محمد(ص) و اهل‌بیت هستند.

عباسی‌ با اشاره به اینکه هنرستان شهدای اهواز میزبان برگزاری آزمون قرآن و عترت است، از همکاری مدیریت این هنرستان آقای رجبی قدردانی کرد.

captcha