«زنگ انتظار» در کاشان به صدا درآمد
کد خبر: 3548369
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

«زنگ انتظار» در کاشان به صدا درآمد

کانون خبرنگاران نبأ: مسابقه «زنگ انتظار» ویژه دانش‌آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدایی کاشان با موضوع مهدویت آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در این مسابقه، کتاب «زنگ انتظار» به‌صورت رایگان در مقاطع چهارم، پنجم و ششم ابتدایی برخی مدارس این شهرستان توزیع شده و دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کتاب، نسبت به تکمیل پاسخنامه و ارسال آن به دبیرخانه این مسابقه به نشانی راوند، ابتدای بلوار حرم، فرهنگ‌سرای المهدی(عج) و یا سایر فرهنگ‌سراهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اقدام کنند.
علاوه بر اعزام 80 نفر از دانش‌آموزان برگزیده در این مسابقه به اردوی یک روزه تفریحی و آموزشی قم و جمکران، شرکت‌کنندگان در این رقابت کتاب‌خوانی، می‌توانند با ارسال شماره پاسخ به سامانه پیامکی مرکز مهدویت قم(درج شده در کتاب) از صدها جایزه ارزنده نقدی نیز بهره‌مند شوند.
ترویج فرهنگ مهدوی در میان دانش‌آموزان، تبیین ضرورت آشنایی با مفهوم انتظار در مدارس، معرفی ابعاد وجودی امام زمان(عج) به شیوه جذاب برای مخاطب کودک و نوجوان و ... برخی از اهداف برگزاری این مسابقه به شمار می‌رود.
آخرین مهلت شرکت در مسابقه بزرگ زنگ انتظار، 25 آذرماه جاری بوده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مسابقه فرهنگ‌سرای المهدی(عج) با شماره 55512034 و یا  فرهنگ‌سرای مهر با شماره 55424200، معراج با شماره 55472434 و فیض با شماره 55312217 تماس بگیرند.

جواد کریمی
captcha