تصمیم هیئت داوران جشنواره در اعلام زودهنگام اسامی کاندیداها پذیرفتنی نیست
کد خبر: 3572003
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
تهیه کننده «فصل نرگس»:

تصمیم هیئت داوران جشنواره در اعلام زودهنگام اسامی کاندیداها پذیرفتنی نیست

گروه هنر: سحر صباغ سرشت تصریح کرد: با اعلام اسامی کاندیداها توسط هیئت داوران در حقیقت به فیلم‌های سینما‌‌گرانی که در دو روز آخر جشنواره به نمایش درمی‌آیند فرصت داده نمی‌شود تا کارشان را اهالی رسانه ببینند بنابراین به شدت با تصمیم آنها مخالف هستم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه پرسش و پاسخ فیلم «‌فصل نرگس» تنها با حضور تهیه کننده دقایقی پیش در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. در این جلسه سحر صباغ سرشت، تهیه کننده فیلم در سخنانی اظهار کرد: از همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که این جلسه بدون حضور عوامل فیلم برگزار شد. دلیل این اتفاق نیز تنها بیان اعتراض اهالی سینما به ویژه فیلم فصل نرگس به تصمیم هیئت داوران جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.

وی افزود: دلیل این اعتراض این است که چرا 48 ساعت مانده به پایان جشنواره اسامی نامزدها اعلام می‌شود، چون این اقدام سبب خواهد شد فیلم‌هایی که در بخش مسابقه حضور دارند با برخورد سرد تماشاگران مواجه شوند. برای رفع این اشکال پیشنهاد می‌کنم فیلم‌هایی که قرار است به عنوان کاندیدا معرفی شوند در دو روز آخر به نمایش در نیایند.

صباغ سرشت در انتها تاکید کرد: همه عوامل فیلم حاضر شده بودند تا در جلسه حضور پیدا کنند اما وقتی با این تصمیم عجیب مواجه شدند تنها کاری را که می‌توانستند به عنوان اعتراض انجام دهند همین مسئله بود. پس امیدوارم از عوامل فیلم فصل نرگس ناراحتی نداشته باشید و به ما حق بدهید که بخواهیم صدای اعتراضمان به وسیله قلم شما بیان کنیم.

captcha