برپایی نمایشگاه سراسری کتاب منطقه آزاد اروند
کد خبر: 3580403
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب منطقه آزاد اروند

گروه اجتماعی: اولین نمایشگاه سراسری کتاب منطقه آزاد اروند با بیش از چهل هزار کتاب و حضور بیش از 200 ناشر مطرح کشور از فردا یکشنبه 15 اسفندماه تا 20 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

رسول مظفری، کارشناس فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند اروند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری نمایشگاه کتاب در این منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه به عنوان سیصد و سی و دومین نمایشگاه کتاب استانی برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه سراسری کتاب منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه این نمایشگاه از فردا یکشنبه 15 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا جمعه 20 اسفندماه ادامه خواهد یافت، افزود: نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از چهل‌هزار عنوان کتاب وجود دارد و بیش از 200 ناشر مطرح کشور در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

کارشناس فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تمام کتاب‌های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارائه خواهد شد، گفت: بازدیدکنندگان از ساعت 9 تا 12:30 و 17 تا 21 می‌توانند از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای سطح فرهنگ عمومی آبادان و خرمشهر و همچنین تلاش جهت بالابردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این منطقه عنوان کرد.

captcha