نگاهی به زندگی کوتاه مرحوم علیرضا غبیشاوی
کد خبر: 3586812
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

نگاهی به زندگی کوتاه مرحوم علیرضا غبیشاوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهدی کیفی به عنوان معلم قرآن مرحوم علیرضا غبیشاوی حافظ نوجوان خوزستانی که 13 فروردین ماه درگذشت، درباره وی می‌گوید.

مهدی کیفی، مدرس قرآن در شهرستان خرمشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه مرحوم علیرضا غبیشاوی از خردسالی در جامعه‌القرآن خرمشهر حفظ قرآن را آغاز کرده، افزود: پس از چند سال و در پایه سوم ابتدایی مبحث حفظ قرآن کریم را در دارالقرآن باقرالعلوم(ع) خرمشهر ادامه داد.

وی با بیان اینکه مرحوم از پایه سوم ابتدایی تا پیش از فوت در این دارالقرآن مشغول حفظ قرآن کریم شد، افزود: در این مدت توانست که 15 جزء قرآن کریم را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم غبیشاوی از دانش‌آموزان ممتاز دبیرستان شاهد 7 تیر شهرستان خرمشهر بود، افزود: این حافظ قرآن در پایه هشتم تحصیلی مشغول تحصیل بود.

کیفی با بیان اینکه برادر و خواهر بزر‌گ‌تر وی نیز حافظ 15 جزء و کل قرآن هستند، افزود: پدر مرحوم از کارکنان نیروی انتظامی است و در خانواده کاملاً قرآنی تربیت شد.

وی گفت: مرحوم غبیشاوی از نفرات برتر چهاردهمین دوره جشنواره‌های قطبی در رشته حفظ قرآن کریم بود و به عنوان یکی از نمایندگان شهرستان در مرحله نخبگان شناخته شد.

کیفی عنوان کرد: مرحوم غبیشاوی ظاهر و باطنی قرآنی داشت و در ایام اربعین امام حسین(ع) و دهه اول محرم به خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) می‌پرداخت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۳
0
0
خدا رحمتش کنه. عمرش کوتاه بود اما با برکت.همنشین قرآن باشه و خدا به خانوادش صبر بده
captcha