مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در ترم جدید قرآن‌آموز می‌پذیرد
کد خبر: 3588202
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در ترم جدید قرآن‌آموز می‌پذیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در ترم جدید خود که حاوی دوره‌های قرآنی متنوع است، قرآن‌آموز در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال می‌پذیرد.

مریم عباسی‌دوست، مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در دوره‌های جدید این مؤسسه قرآنی خبر داد.

وی با بیان اینکه این مؤسسه اقدام به برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان کرده است،‌ افزود: ترم جدید قرآنی این مؤسسه قرآنی از اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

عباسی‌دوست با اشاره به اینکه ثبت‌نام از متقاضیان تا اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت، افزود: تمام دوره‌های قرآنی این مؤسسه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این ترم قرآن‌آموزان می‌توانند در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، صرف و نحو، تجوید، حفظ تخصصی قرآن کریم، قصه‌گویی قرآنی(ویژه کودکان) و فعالیت‌های هنری مرتبط با قرآن ثبت‌نام کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز عنوان کرد: در پایان این ترم سه ماهه به قرآن‌آموزان گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد و برگزیدگان هر دوره نیز در اردوی قرآنی پایان ترم این مؤسسه شرکت خواهند کرد.

captcha