مرحله نهایی مسابقه عطر انتظار در ساوه برگزار شد
کد خبر: 3598375
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
پرآذران:

مرحله نهایی مسابقه عطر انتظار در ساوه برگزار شد

گروه اجتماعی: مسئول مؤسسه قرآن و عترت صاحب الزمان(عج) ساوه گفت: مرحله نهایی مسابقه عطر انتظار با 60 شرکت کننده درسالن شمیم بهشت ساوه برگزار شد.

معصومه پرآذران، مسئول مؤسسه قرآن و عترت صاحب الزمان(عج) ساوه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری مسابقه عطر انتظار گفت: از 60 نفر شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقه عطر انتظار12 نفر موفق به کسب حد نصاب امتیاز شدند که از این تعداد تنها یک نفر موفق به کسب امتیاز 100 و 11 نفر مابقی امتیاز 80 تا 90 را کسب کردند.
وی ادامه داد:از برندگان مرحله نهایی در جشن نیمه شعبان که امروز 21 اردیبهشت‌ماه در سالن مؤسسه دارالتحفیظ برگزار می‌شود تجلیل خواهد شد و به قید قرعه 3 نفر به سفر زیارتی مشهد مشرف می‌شوند، مرحله دوم مسابقه عطر انتظار در گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان جمعاً با 400 شرکت کننده برگزار شد. 
پرآذران هدف از برگزاری این مسابقه را شناخت امام زمان(عج)عنوان کرد و افزود: نزدیک به دوماه است که مربیان مؤسسه جزوات عطر انتظار کودکان را تدریس می‌کنند و موفق شدند حدود ۴۵۰ کودک و نوجوان را به درک حقیقی وجود امام زمان(عج) برسانند.
مسئول موسسه قرآن و عترت صاحب الزمان(عج) ساوه ادامه داد: اگرچه  این طرح با استقبال خوب مردم همراه بود اما از جانب مسئولین حمایتی صورت نگرفت انتظار می‌رود  طرح مهدویت در برنامه‌ریزی‌های مسئولین قرار بگیرد و ردیف بودجه فرهنگی برای آن تخصیص دهند.
captcha