برگزاری شب شعر عاشورایی «قیام قلم» در دانشگاه آزاد اهواز
کد خبر: 3657835
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

برگزاری شب شعر عاشورایی «قیام قلم» در دانشگاه آزاد اهواز

گروه فرهنگی: شب شعر عاشورایی با عنوان «قیام قلم» با حضور سعید بیابانکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار می‌شود.

زینب جاسمی زرگانی مسئول کانون قرآن و عترت واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: شب شعر عاشورایی با عنوان «قیام قلم» فردا دوشنبه 8 آبان‌ماه در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این شب شعر عاشورایی با حضور سعید بیابانکی شاعر آیینی در ساعت 15 در آمفی تئاتر ساختمان شهید بهشتی همراه خواهد بود. همچنین در این شب شعر آثار منظوم دانشجویان دریافت و از ده اثر برتر تقدیر خواهد شد. این مراسم با همکاری کانون قران و عترت خواهران و کانون دانشجویی شعر برگزار می‌شود.

جاسمی زرگانی عنوان کرد: همچنین نشریه «الف لام میم» ویژه‌نامه محرم  در دانشگاه توزیع شد؛ این نشریه که توسط کانون قران و عترت طی دو سال گذشته راه‌اندازی شده است به مباحث قرآنی و دینی و آیینی می‌پردازد.

وی گفت: محمدمهدی علاقمند مدیرمسئول نشریه و زینب حسین‌زاده و پگاه قابل‌زاده در مسیر تدوین آن همکاری دارند؛ این نشریه در چند جشنواره دانشجویی کشوری شرکت داده و موفق به کسب رتبه شده است.

مسئول کانون قرآن و عترت واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تصریح کرد: البته متاسفانه از سوی دانشگاه این نشریه کمی موردی کم لطفی قرار گرفته است. مقرر شده در راستای تقویت اعضای نشریه کارگاه برگزار شود.

iqnakhouzestan@
captcha