استانداری از ملی شدن جشنواره گل‌های محمدی(ص) حمایت می‌کند
کد خبر: 3676010
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

استانداری از ملی شدن جشنواره گل‌های محمدی(ص) حمایت می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مديركل دفتر استاندار مركزی گفت: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) طرحی موفق است که به پوشش استانی رسیده و استانداری در راستای ملی شدن طرح همپای مسئولان حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علی شاملو، مديركل دفتر استاندار مركزی، در مراسم قرعه کشی طرح آموزشی غیر حضوری ترجمه و مفاهیم جزء 8 قرآن ویژه 5 هزار خانوار استان مرکزی که عصر یکشنبه سوم دی‌ ماه در فرمانداری محلات برگزار شد گفت: استانداری با وجود مشغله‌های کاری هیچ وقت از فعالیت‌های فرهنگی قرآنی غافل نبوده و نیست و هر کجا لازم بوده قطعاً استاندار یا معاونین حضور پیدا کردند در حل مشکل مشارکت داشتند.
وی گفت: مسابقات قرآن باید انگیزه‌ای برای آموزش کاربردی قرآن باشد تمام اهداف برگزاری مسابقات مختلف قرآنی وارد شدن قرآن در بطن زندگی و عمل به فرامین رهبری در حوزه سبک زندگی اسلامی است.
شاملو اضافه کرد: برای اجرای طرح‌ها و مسابقات قرآن باید هزینه شود اما برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی بدون تخصیص اعتبارات دولتی از عظمت قرآن است. جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) طرحی موفق از محلات است که به پوشش استانی رسیده است استانداران قبلی از این طرح حمایت کردند و استاندار جدید نیز حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) امسال در تمام شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود استانداری در راستای ملی شدن طرح همپای مسئولان حرکت خواهد کرد.
شاملو عنوان کرد: طرح «قرآن در خانه» نیز از طرح‌های موفق استان است که تعداد زیادی از خانواده‌ها را پوشش می‌دهد، ترویج مفاهیم قرآن باید با جدیت بیشتری دنبال شود ما برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف نیازمند توسعه فرهنگ قرآنی هستیم.
وی گفت: دشمن برای مقابله با اسلام با تجهیزات کامل فکری حاضر شده است و ما نیز باید خود را به نور قرآن تجهیز کنیم تا آسیب‌های روانی دشمن بر جوانان اثر نداشته باشد جوان امروز نیازمند جذابیت درست و کارشناسی شده است که باید برای او فراهم کرد.

captcha