آموزش تجوید عمومی قرآن کریم در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز
کد خبر: 3678536
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

آموزش تجوید عمومی قرآن کریم در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزش تجوید عمومی قرآن کریم در قالب 25 جلسه آموزشی در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز برگزار می‌شود.

صفورا حسین‌زاده، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان درباره برنامه‌های قرآنی این مدرسه برای طلاب گفت: در نیمسال تحصیلی اول برنامه ارزیابی قرائت بانوان طلبه پایه‌های 1 تا 5 انجام شد. هدف از اجرای این برنامه تعیین سطح آشنایی طلاب با قواعد تجوید قرآن کریم بود.

وی اظهار کرد: در مرحله دوم، طلاب در سطوح روخوانی، روانخوانی، تجوید عمومی و تجوید تخصصی نیازسنجی شدند و بر اساس ارزیابی که انجام شد، اکثر طلاب به قواعد روخوانی و روانخوانی آشنایی داشته و نیازمند فراگیری تجوید عمومی قرآن کریم بودند.

حسین‌زاده افزود: در همین راستا دوره آموزش تجوید عمومی از برنامه‌های این مدرسه در نیمسال تحصیلی آینده است که طی 25 جلسه با همکاری مؤسسه قؤآن و عترت تبیان برگزار خواهد شد. 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز همچنین از اجرای طرح زمزمه قرآن در این مدرسه خبر داد و گفت: این طرح از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بانوان استان و ویژه طلاب پایه دوم با هدف ارزیابی قرائت و نماز آنها اجرا می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۶
0
0
با سلام لطفاٌ در اخبارخود جهت استفاده بیشتر از این فعالیتهای قرآنی و ... آدرس این مراکز را هم اعلام نمائید
captcha