برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در شهرهای خوزستان قبل از آغاز ماه رمضان
کد خبر: 3706668
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در شهرهای خوزستان قبل از آغاز ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ شویع نژاد گفت: به همه ادارات شهرستان‌ها در سراسر استان ابلاغ شده که مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را تا قبل از آغاز ماه رمضان برگزار کنند.

حجت‌الاسلام حمید شویع نژاد رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در همه شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: به همه ادارات شهرستان ها در سراسر استان ابلاغ شده که مرحله شهرستانی را تا قبل از آغاز ماه رمضان برگزار کنند براین اساس مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در شهرستان اهواز 20 و 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شویع نژاد گفت: با توجه به آنکه مسابقات تواشیح فقط در مرحله استانی برگزار می‌شود، گروه‌ها با مراجعه به ادارات شهرستان ها اعلام آمادگی برای شرکت در مسابقات را ارائه می‌دهند. هنوز زمان برگزاری مسابقات تواشیح خوزستان اعلام نشده است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان خوزستان عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن به آدرس quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha