آموزش دوره‌های نهج‌البلاغه ویژه 700 نفر در زندان همدان
کد خبر: 3712834
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

آموزش دوره‌های نهج‌البلاغه ویژه 700 نفر در زندان همدان

گروه فرهنگی- آموزش دوره‌های نهج‌البلاغه به صورت رسمی ویژه بیش از700 نفر از مددجویان زندان همدان انجام شد.

آموزش دوره‌های نهج‌البلاغه ویژه 700 نفر در زندان همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، در راستای همگرایی فکری وتبیین اندیشه‌های سیاسی، اجتماعی وفرهنگی امیرالمومنین علی(ع) دوره آموزش سایه سارنهج البلاغه ویژه مددجویان زندان همدان برگزارشد.
در6 ماه گذشته 700 نفر از مددجویان در این دوره آموزشی مشارکت کرده و در آزمون‌های پایان دوره شرکت کرده اند.
گفتنی است آموزش نهج البلاغه درزندان علاوه برآموزش‌های متفرقه که درخلال برنامه های آموزشی روحانیون اقامه نماز ارائه می‌شود، در روزهای پنج شنبه هرهفته به صورت رسمی و کلاسی برگزار می‌شودد.
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان ملایر به تشریح عملکرد سال گذشته این انجمن پرداخت
حسین عباس آبادی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان ملایر گفت: پرداخت مستمری به خانواده مددجویان ماهانه هر خانواده یک نفره 000/80 هزارتومان، دو نفره 000/120 هزارتومان، سه نفره000/150 هزارتومان و چهار نفره و بالاتر 000/200 هزارتومان و هدیه غیر نقدی شامل سبد کالا صورت گرفته است .
عباس آبادی اظهار کرد: در سال گذشته نیز ارائه مشاوره به خانواده مددجویان 580 نفر، انجام شده است، بازدید از محل سکونت 145مددجو، ارائه مشاوره تحصیلی به فرزندان120مددجو و اعزام 110نفر از خانواده مددجویان به اردوی زیارتی و سیاحتی شامل امامزاده طجر سامن و موزه ملایر با پذیرایی میان وعده و ناهار انجام شده است .
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان ملایر یاد آور شد: معرفی 85 خانواده مددجویان نیازمند به مراکز پزشکی وتهیه داروی رایگان برای آن ها، اشتغال به کار 16 نفر از خانواده مددجویان از طریق ابزار کار خانگی، مراسم افطاری در دو مرحله برای 750 نفر از خانواده مددجویان، اعطای هزینه تحصیلی به 74 نفر از دانش آموزان نیازمند مددجویان و تشویق 29 نفر از دانش آموزان برتر و اهدای کارت هدیه از دیگر اقدامات انجام شده این انجمن در سال گذشته بوده است.
وی ادامه داد: شناسایی 10 خانواده از مددجویانی که دارای فرزند معلول ویا همسران بیماری‌های خاص می‌باشند و سرکشی به محل سکونت آنها و اعطای بسته حمایتی به آنها، برگزاری 8 دوره کلاس آموزشی برای مردان و فرزندان رای باز و اقدامات لازم در خصوص جلب و رضایت شاکی و آزادی 37 نفر زندانی با همکاری مددکاری زندان و خیرین، از دیگر اقدامات انجمن حمایت زندانیان ملایر بوده است .
انتهای پیام

 

captcha