برگزاری مسابقه «جلوه‌های وصل» با موضوع نماز در سیره اهل بیت(ع)
کد خبر: 3717694
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
در نمایشگاه قرآن مشهد صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه «جلوه‌های وصل» با موضوع نماز در سیره اهل بیت(ع)

گروه اجتماعی- مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، مسابقه جلوه‌های وصل با موضوع نماز در سیره اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

مسابقه جلوه‌های وصل با موضوع نماز در سیره اهل بیت(ع) برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمدحسین راستگو، مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: دومین مرکز تخصصی نماز در کشور از سال 93 در استان خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ معارف نماز راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: مهمترین فعالیت این مرکز برگزاری دوره آموزشی به مدت 200 ساعت در طول سال ویژه طلاب سطوح عالی حوزه است که در پایان دوره ضمن دریافت گواهینامه دوره به عنوان استادیار در حوزه ترویج معارف نماز در بخش‌های مختلف از جمله ادارات، مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و ... به فعالیت مشغول می‌شوند.
مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای تأسیس مرکز تاکنون، 110 مربی به تعداد 70 طلبه آقا و 40 طلبه بانو در حوزه معارف نماز آموزش لازم را کسب کرده اند.

ارائه کتاب با 10 موضوع مرتبط در حوزه معارف نماز
وی در خصوص ارائه برنامه‌ها در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تصریح کرد: محصولات مرکز تخصصی نماز شامل معرفی کتب در حوزه نماز با بیش از 10 موضوع مرتبط با نماز، مجموعه کلیپ‌های صد ثانیه‌ای با عنوان رسم عاشقی در خصوص سبک زندگی و دیگر کتب منتشر شده در خصوص سایر موضوعات دینی است.

مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی ادامه داد: ارائه مشاوره دینی، تصحیح قرائت و زیباخوانی نماز توسط کارشناسان مذهبی حاضر در غرفه نیز در طول ایام برپایی نمایشگاه انجام خواهد شد.
راستگو بیان کرد: مسابقه جلوه‌های وصل با موضوع سیره و سخنان اهل بیت(ع) و علما در خصوص نماز بر اساس تابلوهای احادیث و سخنان علما که در غرفه نمایشگاهی مرکز تخصصی نماز قرار دارد در طول ایام برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز خراسان رضوی گفت: برگزاری مسابقه تفسیر آیات نماز نیز از دیگر برنامه‌های مرکز است که در طول ماه مبارک رمضان به صورت اینترنتی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه 30 سوال از مجموعه تفسیر آیات مرتبط با نماز توسط حجت‌الاسلام محسن قرائتی، مفسر قرآن کریم در سایت بارگذاری شده است،‌ ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت http://mashad.namaz.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha