سیزدهمین مسابقات قرآن جامعه کارگری برگزار می‌شود
کد خبر: 3726439
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
فردا؛

سیزدهمین مسابقات قرآن جامعه کارگری برگزار می‌شود

گرو ه. فعالیت‌های قرآنی ـ سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش خوزستان فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

سیزدهمین مسابقات قرآن جامعه کارگری فردا برگزار می‌شود(آمـــــــاده)

به گزارش ایکنا از خوزستان، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان فردا دوشنبه 11 تیرماه در رشته‌های قرائت (تحقیق و ترتیل)، حفظ (10 جزء، 20 جزء و کل قرآن) و مفاهیم قرآن(جلد 23 تفسیر نمونه) در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

داوران این مسابقات در بخش آقایان سیدکریم موسوی، قاسم مقدمی و جلیل بیت مشعل و در بخش بانوان مریم عباسی دوست، زهرا پورکاوه  و سیده بتول محسنی حسینی‌پور هستند.

کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های ایشان شامل همسر و فرزندانی که سن آنها بالاتر از 15  سال است، مجاز به شرکت در این مسابقه هستند. همراه داشتن دفترچه تأمین اجتماعی در زمان مسابقه الزامی است.

براساس فراخوان این مسابقات، حضور نفرات اول رشته قرائت و حفظ کل قرآن دوره‌های گذشته این مسابقه، در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت.

این مسابقه از ساعت 7 تا 11 فردا دوشنبه 11 تیرماه در آمفی‌تئاتر اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان واقع در کیانپارس، خیابان ۱۴ غربی برگزار و ثبت‌نام در روز مسابقه و به صورت حضوری انجام می‌شود.

با توجه به تأکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی، تمامی متسابقان لازم است تا قبل از ساعت 11 در مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha