اجرای طرح «نذر ماندگار عاشورایی» در دزفول
کد خبر: 3741373
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

اجرای طرح «نذر ماندگار عاشورایی» در دزفول

گروه فرهنگی ـ مدیر مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا از اجرای طرح نذر ماندگار به مناسبت فرارسیدن ایام محرم خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، آثار این مؤسسه فرهنگی که حاصل پژوهش‌های دکتر محمدرضا سنگری در حوزه عاشورا است با تخفیف مناسبی در اختیار علاقه‌مندان و بانیان نذر فرهنگی قرار می‌گیرد.

خاضعی‌نیا

عبدالکریم خاضعی‌نیا، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری فرهنگ عاشورا دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از اجرای طرح نذر ماندگار به مناسبت فرارسیدن ایام محرم خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح توسط مؤسسه فرهنگ عاشورا فرهنگ‌سازی نذر کتاب و در اختیار گذاشتن محتوای غنی و تبلیغی مناسب به علاقه‌مندان است.

وی اظهار کرد: بسیار از افراد در حال برنامه ریزی برای نذورات ماه محرم و ابراز ارادت خود به حضرت اباعبدالله(ع) هستند، خوب است که در کنار این نذرها، به نذرهای ماندگار برای نشر معرفت و آگاهی توجه کنیم.

خاضعی‌نیا ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، آثار این مؤسسه فرهنگی که حاصل پژوهش‌های دکتر محمدرضا سنگری در حوزه عاشورا، منابع عاشورایی و پاسخ به پرسش‌های این حوزه است؛ با تخفیف مناسبی در اختیار علاقه‌مندان و بانیان نذر فرهنگی و خادمان امام حسین(ع) قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری فرهنگ عاشورا دزفول، مجموعه شش جلدی «عاشورانگاران»(حاصل جلسات مرجع شناسی عاشورا)، مجموعه «روز دهم»(سخنرانی‌های دکتر سنگری) و «پرسش تشنگی»(پرسش و پاسخ در حوزه عاشورا) با تخفیف 20 درصد در این مؤسسه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در طرح نذر کتاب گامی در جهت اعتلای فرهنگ عاشورا است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این آثار به نشانی مؤسسه واقع در کتابخانه علامه مخبردزفولی، طبقه دوم مراجعه یا با شماره 4242777 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha