مهلت شرکت در جشنواره ابوذر تمدید شد
کد خبر: 3767084
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر تمدید شد

گروه فرهنگی - رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: مهلت شرکت در جشنواره ابوذر تا ۲۰ آذر تمدید شد.

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر تمدید شد

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به اهداف برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز اشاره و اظهار کرد: توسعه و تقویت جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی و آماده‌سازی بستر و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری اینگونه جشنواره ها از جمله این اهداف است.
وی افزود: همچنین تولید محتوای ارزش‌های انقلابی و تقویت و پرورش روحیه و آرمان‌های اسلامی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ابوذر است.
این مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره در هشت بخش برگزار می‌شود، گفت: خبر، گزارش مکتوب، گزارش رادیویی، یادداشت، مصاحبه، فیلم کوتاه، موشن گرافی و عکس را از جمله بخش های این جشنواره عنوان کرد.
نوروزی‌فر ادامه داد: تا قبل از این هشت محور برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره شامل تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، توسعه اشتغال و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی انقلاب اسلامی، مدیریت شهری و اخلاق شهروندی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رسانه در تراز انقلاب اسلامی تعیین شده بود.
وی گفت: در نشستی که با نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز داشتیم موافقت بر مشارکت این نمایندگی در جشنواره ابوذر با افزودن سه محور شد.
رئیس بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: این سه محور شامل «سبک زندگی رضوی در خانواده»، «خادم و مخدوم با محوریت مساجد محله» و «سهم استان البرز در موقوفات و نذورات» است.
این مسئول بیان کرد: افرادی که در این سه محور شرکت کرده و موفق به کسب رتبه‌های برتر شوند، علاوه بر اهدای جوایزی از سوی آستان قدس رضوی البرز یک سفر مشهد مقدس نیز به آنان اهدا می‌شود.
نوروزی‌فر با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 490 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا پنجم آذرماه تعیین شده بود ولی با اضافه شدن این سه محور به جشنواره و همچنین درخواست اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار تا 20 آذرماه تمدید شد.
وی تصریح کرد:علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی resane.alborz@gmail.com ارسال کرده یا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرج- چهارراه کارخانه- فرهنگسرای کوثر- سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.
انتهای پیام

captcha