استادان و طلاب برتر پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول تجلیل شدند
کد خبر: 3774489
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

استادان و طلاب برتر پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول تجلیل شدند

گروه معارف ـ مراسم تجلیل از استادان و طلاب برتر پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول برگزار شد.

استادان و طلاب برتر پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول تجلیل شدند

زهرا کاکادزفولی، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: همزمان با آغاز دی‌ماه مراسم تجلیل از استادان و طلاب برتر پژوهشی این مدرسه برگزار شد. این طلاب و استادان براساس پژوهش‌های درون‌ مدرسه‌ای موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی علامه حلی در هفته گذشته اظهار کرد: سپیده نویدی، از طلاب این مدرسه موفق به کسب رتبه اول در بخش پایان‌نامه این جشنواره شد. عنوان پایان‌نامه او «روش‌های مدیریت غرائز از منظر قرآن کریم» بود. همچنین سکینه عبدالله خسرجی نیز با پایان نامه «جایگاه روایت تفسیری ابن عباس در تفسیر تبیان» در بخش پایان‌نامه شایسته تقدیر شد.

کاکادزفولی همچنین از راه‌یابی مقاله منیره توکلی مردوخی به همایش «مبانی گفت‌وگو و راهکارهای عملی وحدت اقوام و مذاهب» دانشگاه ارومیه خبر داد و گفت: این طلبه با دو مقاله به بخش پوستر و بخش شفاهی این همایش راه پیدا کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول با اشاره به دیگر رویدادهای پژوهشی این مدرسه گفت: طی مهر و آبان‌ماه پنج نفر از طلاب این مدرسه از پایان‌نامه‌های خود دفاع کردند. فاطمه آهونمدی از پایان‌نامه «تأثیرگذاری اسباب نوظهور در تفسیر آیات ولایت با تأکید بر تفسیر المنار و المیزان»، عصمت موسی گلی‌زاده از پایان‌نامه «روش‌شناسی قرآنیون مصری در مقایسه با شیوه تفسیر قرآن به قرآن المیزان»، معصومه رستگارنسب از پایان‌نامه «جایگاه روش تفسیری بانو امین در مخزن‌العرفان»، منیره توکلی از پایان‌نامه «عوامل و پیامدهای تفرقه امت و راه‌های مقابله با آن از منظر قرآن» و معصومه حسین‌وند از پایان‌نامه «تحلیل ابعاد بین‌المللی حج در اسلام» دفاع کردند.

انتهای پیام

captcha