محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در دزفول برگزار شد
کد خبر: 3775449
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در دزفول برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ محفل انس با قرآن با حضور ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان دزفول برگزار شد.

اسفنده

علیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: امروز، چهارم دی محفل انس با قرآن با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در این دارالقرآن برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این محفل قرآنی که با حضور علی بلاسم رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خوزستان همراه بود نخبگان و برگزیدگان قرآن دانش‌آموزی شهرستان به تلاوت پرداختند. امیرحسین جارون و محمد رومنا قاریان این محفل و حسین گنجی به عنوان حافظ 18 جزء قرآن کریم در این محفل به قرائت پرداختند.

به گفته اسفنده از ابتدای سال تاکنون برنامه سلسله محافل انس با قرآن روزهای سه‌شنبه در این دارالقرآن با حضور شکوفه‌های قرآنی(مقطع ابتدایی) برگزار می‌شود و تاکنون پنج محفل برگزار شده است.

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) دزفول با اشاره به مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم این دارالقرآن گفت: در این مراسم که هفته پایانی آذر برگزار شد، از 40 حافظ 1 تا 30 جزء قرآن کریم تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha