نشست هم‌اندیشی تشکیل انجمن خیرین قرآن در دزفول برگزار شد
کد خبر: 3777307
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

نشست هم‌اندیشی تشکیل انجمن خیرین قرآن در دزفول برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اولین جلسه هم‌اندیشی با موضوع تشکیل انجمن خیرین قرآن دزفول امروز دوشنبه دهم دی‌ماه در این شهرستان برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی تشکیل انجمن خیرین قرآن در دزفول تشکیل شد

محمد کاظم‌پور، کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: اولین جلسه هم‌اندیشی با موضوع تشکیل انجمن خیرین قرآن شهرستان دزفول امروز دوشنبه دهم دی‌ماه در شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این نشست با حضور نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، نمایندگان اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه شهرستان و مدیران مؤسسات قرآن شهرستان همراه بود. تعیین دبیر انجمن خیرین قرآنی به منظور پیگیری امور انجمن و رأی‌گیری برای انتخاب هیئت امنای انجمن از مصوبات این جلسه بود که قرار است دو هفته یک بار تشکیل شود.

کاظم‌پور گفت: در شهرستان دزفول، انجمن‌های خیرین در عرصه‌های مختلف سلامت، مدرسه سازی و ... داریم، این خیرین در زمینه فرهنگی و قرآنی نیز در شهرستان علاقه‌مند به فعالیت‌ هستند و تشکیل این انجمن با هدف استفاده از این ظرفیت و ساماندهی آن است.

کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در پایان اظهار کرد: از دیگر رویدادهای قرآنی شهرستان برگزاری جشنواره ملی مدهامتان ویژه روستائیان به میزبانی دزفول است که زمان آن بهمن‌ماه است.

انتهای پیام

captcha