پرونده عتبات دانشگاهیان خوزستان بسته شد/ اعزام 333 نفر
کد خبر: 3810041
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

پرونده عتبات دانشگاهیان خوزستان بسته شد/ اعزام 333 نفر

گروه اجتماعی ـ بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان استان خوزستان با اعزام 333 نفر در اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد.

میرسلیم

علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان خوزستان با اعزام آخرین کاروان در تاریخ 26 فروردین‌ماه و بازگشت آنها در تاریخ 2 اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه 1641 نفر از دانشگاهیان در این دوره عتبات ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد 1008 نفر با عنوان زائر اصلی و ذخیره در قالب 15 کاروان چهل نفری پذیرفته شدند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان افزود: از 15 کاروان اعلام شده، شش کاروان به دلیل تقارن با زمان درسی دانشجویان تکمیل نشد و اعزام آنها صورت نگرفت. بنابراین از جمع 9 کاروان اعزام شده، 333 نفر شامل دانشجویان دختر مجرد، دانشجویان پسر مجرد، دانشجویان متأهل، استادان و کارکنان به عتبات عالیات اعزام شدند.

میرسلیم گفت: کاروان‌های دانشگاهیان استان خوزستان در نجف، کربلا و کاظمین، علاوه بر زیارت بارگاه ائمه هدی در این شهرها، بیت امام خمینی(ره)، کتابخانه علامه امینی، مرقد حربن یزید ریاحی و ... را زیارت کردند. همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی شامل کتب دینی و حضور روحانیون برای بهره‌مندی بیشتر از آموزه‌های معرفتی و دینی از جمله مزایای عتبات دانشگاهیان استان خوزستان بوده است.

انتهای پیام

captcha