طرح «راهبران اندیشه» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 3810519
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

طرح «راهبران اندیشه» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری آذربایجان غربی با اشاره به اعزام مبلغان حوزه‌های علمیه به کانون‌های استان گفت: این اعزام نیز در قالب طرح «راهبران اندیشه» در ۴۰ کانون منتخب با موضوعات تبیین گام دوم انقلاب، راهکار‌های برون‌رفت از سبک زندگی غربی، تبیین کرامت زن مسلمان ایرانی و آثار توحید عبادی در سبک زندگی اجرا می‌شود.

طرح راهبران اندیشه در 40 کانون منتخب آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در نظر داریم کارگاه آموزشی تربیت فرزندان و آسیب‌های اجتماعی، دوره آموزش تربیت مربی نماز برای مربیان کانون‌ها، دوره هنر، دوره روش کلاس‌داری و دوره مهندسی فرهنگی مهدویت با موضوعات آینده‌پژوهی را در 40 کانون منتخب ارومیه با همکاری حوزه هنری، ستاد اقامه نماز، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد مهدویت برگزار کنیم.
وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با فرماندهی نیروی انتظامی استان در راستای اجرای این طرح‌ها نیز انجام شده تا در رابطه با آسیب‌های فضای مجازی نیز کارگاه‌هایی برای این 40 کانون منتخب برگزار شود و طی ماه مبارک رمضان با برگزاری این طرح‌ها با عناوین نماز، مهدویت، آسیب های اجتماعی، تربیت فرزند، هنر و روش کلاس‌داری، امیدواریم خروجی و اثرات مثبت آن را نیز در پایان این ماه شاهد باشیم.
‌بیگی با اشاره به اعزام مبلغین حوزه‌های علمیه به کانون‌های استان افزود: این اعزام نیز در قالب طرح راهبران اندیشه اجرا می‌شود که در 40 کانون منتخب با موضوعات تبیین گام دوم انقلاب، راهکارهای برون رفت از سبک زندگی غربی، تبیین کرامت زن مسلمان ایرانی و آثار توحید عبادی در سبک زندگی برگزار خواهد شد.
وی در رابطه با برنامه‌های کانون‌های مساجد به‌مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) نیز یادآور شد: 100 کانون برنامه‌های خود را در این راستا همزمان با 10 رمضان برگزار خواهند کرد و به تبیین نقش زنان امروزی در ترویج فرهنگ علوی می‌پردازند.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری آذربایجان غربی به برگزاری طرح شنبه‌ها با کتاب نیز اشاره کرد و گفت: طی این طرح یک کتاب به کانون‌های مساجد استان معرفی شده و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود که 11 کانون برای اجرای این طرح انتخاب شده‌اند.
انتهای پیام

captcha