سوگنامه «فزت و رب‌الکعبه» در اندیمشک اجرا شد+ عکس
کد خبر: 3814313
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

سوگنامه «فزت و رب‌الکعبه» در اندیمشک اجرا شد+ عکس

گروه فرهنگی ــ در آستانه سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنان(ع) سوگنامه «فزت و رب‌الکعبه» در اندیمشک اجرا شد.

سوگنامه «فزت و رب‌الکعبه» در اندیمشک اجرا شد +عکس

به گزارش ایکنا از خوزستان، نمایش مذهبی فزت و رب الکعبه به میزبانی تیپ ۷۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت مؤسسه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک روز گذشته، دوم خردادماه در تالار فرهنگ شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم که تعداد بیش از ۴۰۰ نفر از مردم اندیمشک و خانواده‌های کارکنان ارتش حضور داشتند، سرهنگ علی ساکی جانشین تیپ ۷۲ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت لیالی قدر و حماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران چون دژی استوار مانند فتح خرمشهر ، در صورت نیاز خرمشهر های دیگر خواهند آفرید.

در ادامه حجت‌الاسلام حسین مرادی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۲ به عنوان سخنران جلسه به بیان نقش خودسازی و ارتباط آن با تزکیه و تهذیب انسان در لیالی مبارک قدر پرداخت و این گونه محافل را فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با معارف و سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امیرالمومنین(ع) برشمرد. نمایش مذهبی فزت و رب الکعبه که برای اولین بار در سطح خوزستان به میزبانی تیپ ۷۲ ارتش انقلابی و به نویسندگی و کارگردانی سرباز وظیفه احمد زرگوش اجرا شد صحنه هایی از مولود کعبه، واقعه لیله المبیت، یتیم نوازی، پیرزن هیزم کش، ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین(ع) را به تصویر کشید.

در پایان این مراسم معنوی توسط جانشین تیپ ۷۲ و رئیس عقیدتی سیاسی از  یزدان نور محمدی قاری نوجوان، مهراب سراج الدین مدیر موسسه نغمه های عشق و سرباز وظیفه احمد زرگوش کارگردان نمایش مذهبی فزت و رب الکعبه  تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha