برگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3815369
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
با حضور رحیم خاکی قاری بین‌المللی؛

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با حضور رحیم خاکی، قاری بین‌المللی امروز، هفتم خردادماه در محل سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محفل انس با قرآن کریم امروز، هفتم خردادماه همزمان با بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رحیم خاکی، استاد و قاری برجسته کشور و جمعی از کارکنان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
این محفل به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همکاری اداره کل اوقاف و جمعی از کارکنان جهاددانشگاهی استان، در راستای ترویج مفاهیم قرآنی و بهره‌مندی هرچه بیشتر جامعه از فیوضات ماه مبارک رمضان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستانبرگزاری محفل انس با قرآن ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کردستان

captcha