مردم و مسئولان به اندازه توان خود از عظمت اسلام و انقلاب دفاع کنند
کد خبر: 3815922
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

مردم و مسئولان به اندازه توان خود از عظمت اسلام و انقلاب دفاع کنند

گروه شهرستان‌ها - فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در خوشاب گفت: مردم منتظر نباشند تا ستاره بر دوشی به کمک آن‌ها بیاید و از انقلاب دفاع کند، بلکه هرکس به اندازه توانش از عظمت انقلاب و اسلام باید دفاع کند.

هرکس به اندازه توانش از عظمت اسلام و انقلاب دفاع کندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در اولین گردهمایی ایثارگران و رزمندگان دوران مقدس شهرستان خوشاب که شامگاه گذشته نهم خرداد در سلطان آباد، مرکز این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه روزگاری منطقه جنگی ما مرزهای کشورمان بود اما در حال حاضر دشمن منطقه درگیری را عوض کرده است، اظهار کرد: دشمن مانند روباهی تمام میادین را به شیرمردان ایرانی واگذار کرده است.
وی با اشاره به سخن یکی از مسئولان اسرائیلی که بیان کرده است: «به هر کجای مرزهای اسرائیل نگاه می‌کنم خیمه خمینی(ره) را می‌بینم»، اظهار کرد: امروز اسرائیل با عقب‌نشینی از تمام آرزوهایش به دور خودش دیوارهای 13 متری کشیده و در تمام جنگ‌هایی که در سال های اخیر علیه فلسطینیان آغاز کرده است، شکست خورده و درخواست آتش بس کرده است.
احمدی عنوان کرد: شیشه عمر آمریکا نیز توسط نیروهای انقلابی شکسته خواهد شد. هزینه‌های سنگینی توسط آمریکا به برخی از غربزده‌ها برای بزک کردن چهره کریه آمریکا در ایران پرداخت می‌شود. این دروغی بیش نیست که برجام سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کرد، آنچه که تاکنون باعث شده سایه جنگ از سر ایران دور شود حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی‌ها از جمله روز قدس، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و لبیک به ندای رهبری است.
وی با تاکید بر درس گرفتن از عاشورا و بررسی علل چگونگی جمع شدن مسلمانان برای کشتن پاره تن پیامبر(ص) حضرت اباعبدالله(ع)، بیان کرد: مردم منتظر نباشند تا ستاره بر دوشی به کمک آن‌ها بیاید و از انقلاب دفاع کند، بلکه هرکس به اندازه توانش از عظمت انقلاب و اسلام باید دفاع کند.
فرمانده سابق عملیات خراسان جنوبی اظهار کرد: آمریکا تمام توانش را برای سرنگونی انقلاب به کار بسته اما تاکنون به لطف خدا و به پشتیبانی مردم و تدابیر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هیچ کاری نتوانسته انجام دهد. در حادثه طبس اسناد و مدارک توسط آمریکا بمباران نشد، این هواپیماهای جمهوری اسلامی بود که با خیانت و دستور رئیس جمهور وقت، بنی صدر آنجا را بمباران کردند و پیکر شهید منتظر قائم را در حالی که می‌سوخت از آنجا خارج کردم.
وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) اضافه کرد: دفاع از جمهوری اسلامی واجب عینی است و ما وظایفی داریم که یکی از آن‌ها تامین نیازهای اسلام و تامین نیازهای جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

captcha