دعوت تبليغات اسلامی خوزستان از مردم برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل
کد خبر: 3816809
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

دعوت تبليغات اسلامی خوزستان از مردم برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل

گروه سیاست و اقتصاد ــ اداره‌كل تبليغات اسلامی خوزستان در پیامی از عموم مردم استان جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دعوت کرد.

دعوت تبليغات اسلامی خوزستان از مردم استان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

به گزارش ایکنا از خوزستان، اداره‌كل تبليغات اسلامی خوزستان از عموم مردم استان جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دعوت کرد.

متن این پیام دعوت به شرح زیر است:

«14 خرداد ماه يادآور اندوه ارتحال مردی است كه با اعتماد به قدرت پروردگار و با قلبی اميدوار به نصرت الهی و اتكا به آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص)نهضتی را رهبری كرد كه اكنون فروغ و نورانيت آن اميد بخش تمام مستضعفان و محرومان جهان است امام خمينی اين معمار كبير انقلاب اسلامی با اعتقاد به خداوند متعال و با همراهی مردم در مخالفتی صريح با مستبدان داخلی و مستكبران خارجی و بين‌المللی در قيام 15 خرداد نهالی را كاشت كه امروز به درختی تنومند و پر ثمر تبديل شده است. درختی كه با خون شهدا آبياری شد و انقلابی بر پايه معنويت و خرد ورزی را بنيان نهاد. امروز در آستانه سی‌امين سالگرد عروج ملكوتی آن پير فرزانه پاسداشت ياد و خاطره آن امام خوبی‌ها و حركت در مسير آرمان‌ها و اصول مكتب آن پير سفر كرده ما را در پيشبرد هرچه بهتر و سريع تر اهداف نظام اسلامی ياری خواهد كرد.

چه زيبا و باشكوه است در آستانه متنعم شدن از اجر و مغفرت الهی و همزمان با شروع فصلی جديد و گامی ديگر در حركت انقلابی ملت بزرگ ايران، حضور پر شور مردم ولايتمدار و شهيد پرور استان خوزستان به ويژه اقشار تاثير گذار جبهه فرهنگی تبليغی انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام و مقتدای فقيد مسلمانان و مستضعفان جهان، اميد كه گام هر چند كوچک در مسير جبران دريای بی‌كران خدمات آن عالم ربانی و عارف وارسته به اسلام و مكتب اهل بيت(ع) بوده باشد».

انتهای پیام 

captcha