بهترین راه مقابله با دشمن، مقاومت و ایستادگی است
کد خبر: 3819235
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
حجت الاسلام کریمی‌تبار:

بهترین راه مقابله با دشمن، مقاومت و ایستادگی است

گروه سیاست و اقتصاد – نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار شینزو آبه، گفت: بهترین راه مقابله با دشمن، مقاومت و ایستادگی است.

بهترین راه مقابله با دشمن مقاومت و ایستادگی است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز بیست و چهارم خرداد ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای مقابله با ملت ایران از تمام روش‌ها مانند جنگ تحمیلی، فشار اقتصادی و تقویت نیروهای وابسته وارد شد، اما خدا یاور انقلاب بوده و دشمن به نتیجه نرسیده است.
وی با بیان اینکه دشمنان امروز می‌خواهند از طریق مذاکره به اهداف شوم خود برسند، تصریح کرد: ترامپ با اعمال تحریم‌های جدید برجام را نقض کرد ولی ایران نشان داد که مردانه پای توافق ایستاده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: هنگامی‌که پاره کردن برجام شعار کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای جلب آرا شد، و صحبت از پاره کردن برجام شد، مقام معظم رهبری فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم.
وی با بیان اینکه هدف دشمن نابودی جمهوری اسلامی است، گفت: بهترین راه مقابله با دشمن مقاومت و ایستادگی است و شورای عالی امنیت ملی در این زمینه گام مهمی برداشت و اعلام کرد از تمام اختیارات خود در این زمینه هسته‌ای استفاده خواهیم کرد.
امام جمعه ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست‌ وزیر ژاپن، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اقتدار کامل در این دیدار مواضع جمهوری اسلامی را به خوبی بیان کرد.
کریمی‌تبار در بخش دیگر خطبه‌ها با تبریک هفته جهاد کشاورزی از مردم خواست در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.
انتهای پیام
captcha