آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای «مبین»
کد خبر: 3819396
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای «مبین»

گروه فرهنگی ـ ثبت‌نام و ارسال اثر به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای «مبین» با محوریت موضوعات قرآنی آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای «مبین»به گزارش ایکنا از خوزستان، ثبت‌نام و ارسال اثر به جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای «مبین» آغاز شده و علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار به نشانی اینترنتی http://mobinmedia.com/ مراجعه کنند.

همه شرکت‌کنندگان در جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین باید ضمن مطالعه فراخوان جشنواره و آشنایی با آیین‌نامه و مقررات شرکت در بخش‌های مختلف، از طریق لینک درگاه اینترنتی اعلام شده ابتدا اقدام به ثبت‌نام کرده و بخش‌های مربوط به جدول ثبت‌نام را به دقت تکمیل و در پایان نیز فایل فیلم تولید شده را با کیفیت و حجم اعلام شده در سایت آپلود کنند.

سبک زندگی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآنی، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر(ص)، نیکی به پدر و مادر، صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، توجه به محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی موضوعاتی است که برای این جشنواره پیش‌بینی شده است.

همه آثار ارسال شده در این جشنواره روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https://www.instagram.com/mobin.media و یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام

captcha