بازگشت پیکر مطهر دو شهید مفقودالاثر استان فارس به میهن
کد خبر: 3821689
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

بازگشت پیکر مطهر دو شهید مفقودالاثر استان فارس به میهن

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیکر مطهر شهیدان «غلامحسین داربام(دادنام)» از شهر اشکنان و «کریم مبرز» از شهر لامرد استان فارس به میهن اسلامی باز می‌‌گردد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ خبر بازگشت پیکر مطهر شهید مفقود‌الاثر «غلامحسین داربام (دادنام)» طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام حسین‌زاده، امام جمعه لامرد، حجت‌الاسلام صفری امام جمعه اشکنان، عبداله‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد، دلاشوب، فرمانده حوزه مقاومت سپاه اشکنان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه جمعی از مسئولان محلی، روز گذشته، اول تیرماه به خانواده این شهید والامقام در شهر اشکنان اعلام شد.
همچنین در این روز با حضور مسئولان شهرهای لامرد و اشکنان خبر بازگشت پیکر مطهر شهید مفقودالاثر «کریم مبرز» به خانواده این شهید دوران دفاع مقدس در شهر لامرد اعلام شد.
محمد آرمون، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد درباره زمان استقبال و تشییع پیکر مطهر این دو شهید، اظهار کرد: با توجه به اینکه تشییع سراسری در تهران و در روز پنج‌شنبه و شیراز در روز جمعه برگزار می‌شود، پس از مشخص شدن ساعت برگزاری دقیق مراسم این ‌موضوع به اطلاع مردم‌ شهیدپرور لامرد خواهد رسید.
شهید داربام در چهارم خرداد ۶۷ در تک دشمن در منطقه شلمچه شهید و جسد وی پس از ۳۱ سال در تفحص شهدای این منطقه پیدا و توسط آزمایش دی ان ای شناسایی شده است.
شهید کریم‌ مبرز در چهارم خرداد ۶۷ در تک دشمن شهید و مفقود شد و در تفحص اخیر پیکر مطهر وید پیدا و به وطن بازگشت که این شهید به‌وسیله پلاک شناسایی شده است.
عباس ستایشگو
انتهای پیام
captcha