دوازدهمین دوره تخصصی «تربیت مربی مهدویت» ‌برگزار می‌شود
کد خبر: 3823714
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
در چهارمحال و بختیاری؛

دوازدهمین دوره تخصصی «تربیت مربی مهدویت» ‌برگزار می‌شود

گروه معارف ــ رئیس بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری گفت: دوره تخصصی تربیت مربی مهدویت همه ساله در سطح کشور برگزار می‌شود و این بار در شهرستان سامان و ویژه مربیان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد کریمی، رئیس بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری  در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به دوره تخصصی تربیت مربی مهدویت بیان کرد: این دوره همه ساله در سطح کشور برگزار ‌و این بار در شهرستان سامان و ویژه مربیان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به همت بنیاد مهدویت استان و همکاری دارالقرآن سپاه شهرستان سامان برگزار می‌شود، گفت: تا روز آغاز دوره امکان ثبت‌نام برای مربیان آقا و بانو وجود دارد.

‌کریمی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به مناسبت روز دختر در دبیرستان نجمه شهرستان سامان برپا می‌شود، تصریح کرد: این دوره یک دوره تکمیلی برای دوره‌های قبل است که از اساتید بومی و اساتید مرکز تخصصی نماز و مهدویت کشور برای این آموزش چهار روزه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره تکمیلی در روزهای 13، 14 و 20 و 21 تیرماه برپا می‌شود، اظهار کرد: از آنجایی که دشمن در تلاش از تا دین را در جوامع اسلامی کمرنگ کند برای مقابله با یان هدف خبیث باید فرزندان را از دوران کودکی یکی از زمان مهدکودک با دین و ائمه(ع) و مهدویت آشنا کنیم تا این اعتقادات در وجود آن‌ها نهفته شود و بتوانند با حربه‌های دشمن مقابله کنند.

انتهای پیام

captcha